نمایشگر وگا PLICSCOM

نمایشگر وگا PLICSCOM جهت پارامتر دهی و تنظیم تمام سطح سنج های راداری و التراسونیک وگا کاربرد دارد. همچنین قابلیت نمایش مقادیر اندازه گیری شده سنسور های راداری و التراسونیک را دارد. برروی کلگی سنسور بسیار آسان نصب می‌شود. این نمایشگر درصد پر یاخالی بودن سیلو را باگرافیک واضح و قابل درک نشان می دهد. قابل استفاده در تجهیزات وگا: VEGAPULS series 60، VEGAFLEX series 60 and 80، VEGASON series 60، VEGACAL series 60، PROTRAC series، VEGABAR series 50, 60 and 80، VEGADIF 65، VEGADIS 82، VEGADIS 61, 81.

توضیحات

PLICSCOM تجهیزی برای تنظیم و برنامه ریزی دستگاه های اندازه گیری شرکت وگا است. این رابط کاربری امکان اتصال به تمامی سنسورهای VEGA را فراهم می کند و به کاربر امکان می دهد تا به طور دقیق و سریع تر تنظیمات مربوط به دستگاه ها را انجام دهد. برای دسترسی توسط رایانه شخصی به این نمایشگر میتوان از یک رابط USB برای تنظیم و برنامه ریزی سنسورهای وگا استفاده کرد. این تجهیز در چند مدل ساخته شده که اغلب مشتریان علاقه مند به سری PLICSCOM.XW مجهز به بلوتوث و قلم مغناطیسی هستند. سری ساده فقط دارای 4 دکمه می‌باشد.

اگر این تجهیز را با بلوتوث سفارش دهید امکان پارامتر دادن تجهیزتان بوسیله نرم افزار VEGATOOLS وجود دارد که از فاصله ماکزیمم 50 متری از سنسور نیز قادر به خواندن و تنظیم خواهید بود.

کاربرد های PLICSCOM

  • تنظیم و برنامه ریزی سنسورهای فشار و ترانسمیتر های سطح
  • پیکربندی سریع و آسان
  • تنظیمات زبان و واحد اندازه گیری ترانسمیتر ها
  • دسترسی به اطلاعات وضعیت سنسور به صورت لحظه ای
  • بروزرسانی نرم افزاری همه تجهیزات وگا
  • انجام تست های کالیبراسیون و تشخیص خطا ها و آلارم ها

از نمایشگر PLICSCOM در اغلب سطح سنج ها و ترانسمیتر های فشار ساخت کمپانی وگا برای پارامتردهی و خوانش مقادیر اندازه‌گیری شده استفاده کرد. صنایعی مانند: شیمیایی، پتروشیمی، آب و فاضلاب، نفت و گاز، انرژی (نیروگاهی)، فولاد، معدن، مواد غذایی، دارویی و… بیشترین نصب این تجهیز را به خود اختصاص داده‌اند.

دانلود کاتالوگ

PLICSCOM.pdf

توضیحات تکمیلی
Protection rating

IP20/IP40

Ambient temperature

-20 … 70 °C

Signal input (specify)

plics sensor (serial)
Bluetooth

Signal output (specify)

Display

Display & adjustment

Indication
Graphic-capable LC display

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایشگر وگا PLICSCOM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
پشتیبانی ایتا تماس واتساپ