لول سنج خازنی وگا مدل VEGAPOINT 11

لول سوئیچ خازنی فوق العاده جمع و جور و ارزان قیمت VEGAPOINT 11 برای تشخیص نقطه ای سطح انواع مایعات بر پایه آب به شمار می رود. این تجهیز با قیمت فوق العاده مناسب خود و نیز قابلیت تحمل دما و فشار اکثر مخازن سبک، می تواند انتخابی بسیار مناسب برای بسیاری از صنایع غذایی، آشامیدنی، دارویی و مواد آرایشی و بهداشتی باشد. این تجهیز برای اینکه در مخازنی با ملاحظات بهداشتی قابل استفاده باشد، دارای تاییدیه های معتبری نظیر 3A و EHEDG نیز می باشد.

توضیحات

وگاپوینت VEGAPOINT 11 ؛ ارزان ترین لول سوئیچ خازنی وگا!

شاید قبلا با دیدن تجهیزات اندازه گیری وگا به این فکر افتاده باشید که ارزان ترین تجهیز این برند کدام است؟ پاسخ دقیقا همینجاست: لول سوئیچ خازنی VEGAPOINT 11! این تجهیز فوق اقتصادی اما علیرغم قیمت بسیار پایین خود، می تواند گزینه ای فوق العاده برای اندازه گیری نقطه ای سطح برای بسیاری از مایعات با پایه آب باشد.

لول سوئیچ های خازنی سری POINT وگا همگی تجهیزاتی سبک به شمار می روند، اما وگاپوینت 11 ارزان ترین و جمع و جورترین تجهیز در این خانواده به شمار می رود. در این قسمت، قابلیت ها و امکانات این لول سوئیچ را با هم بررسی خواهیم نمود تا بدانید علیرغم ابعاد و قیمت پایین، این تجهیز به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شود!

وگاپوینت 11 برای چه مخازن و شرایطی طراحی شده است؟

همانطور که انتظار داشتیم، این لول سوئیچ خازنی برای شرایط محیطی نه چندان مخرب طراحی شده است. وضعیت دمایی و فشاری مخزنی که VEGAPOINT 11 به آن نصب می شود بایستی در بازه 20- تا 100+ درجه سانتیگراد یا 4- تا 212+ درجه فارنهایت و فشار 25-0 بار یا 0 الی 2500 کیلو پاسکال باشد. اما در مورد شرایط محیط خارجی، دمای محیط ایده ال در بین 40- تا 70+ درجه سلسیوس قرار دارد.

شاید از قبل اطلاع داشته باشید که بسیاری از تجهیزات اندازه گیری وگا دارای استانداردهای حفاظتی IP67 و IP66 هستند؛ اما نکته فوق العاده در مورد این تجهیز، دارا بودن درجه حفاظتی IP69 است که از جمله سرسخت ترین درجات در این استاندارد حفاظتی به شمار می رود.

بدین ترتیب، حتی در شرجی ترین و یا آلوده ترین محیط های صنعتی، مدیران و متخصصان محترم به هیچ وجه نگرانی از بابت نفوذ ذرات به درون تجهیز نخواهند داشت.

جنس هاوزینگ و بخش Seal

قسمت Seal سنسور خازنی وگاپوینت 11 در حقیقت بخشی است که در تماس با ماده خواهد بود؛ از این رو جنس این بخش نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دو گزینه پلاستیک های مقاوم EPDM و FKM نیز انتخاب های موجود در این زمینه هستند که می توانید بسته به شرایط مخزن مدنظرتان، هرکدام را انتخاب نمایید. طبیعتا جنسی که برای Seal و هاوزینگ انتخاب می کنید، در قیمت نهایی تجهیز موثر خواهد بود.

همانطور که می دانید، استیل ضدزنگ 316L یکی از مقاوم ترین آلیاژهای صنعتی به شمار می رود و طبیعتا در وهله اول انتظار نداشتیم در چنین تجهیز اقتصادی شاهد به کار رفتن این آلیاژ باشیم.

اما وگا ترجیح داده برای افزایش مقاومت VEGAPOINT 11 گزینه استیل ضدزنگ را به عنوان انتخاب اصلی برای جنس هاوزینگ این تجهیز قرار دهد. همچنین، اگر قصد استفاده از این لول سنج در مخازنی با محتویات اسیدی و یا خورنده را داشته باشید، می توانید جنس هاوزینگ را از پلاستیک PEEK سفارش دهید.

خروجی های قابل دریافت، نحوه برنامه ریزی و راه های اتصال به مخزن

نکته اولی که باید در نظر داشته باشید این است که طبیعتا این تجهیز قابلیت اتصال به PLICSCOMهای وگا و یا اتصال از طریق بلوتوث را ندارد. البته این مورد می تواند یک مزیت فوق العاده نیز محسوب شود؛ چرا که بدون نیاز به هرگونه برنامه ریزی و پارامتردهی، تجهیز می تواند به سادگی روی مخزن نصب شده و عمل نماید.

تنها روش اتصال VEGAPOINT 11 به مخزن، رزوه است که در این مورد می توانید استانداردهای ≥ G½ و یا ≥ ½ NPT را انتخاب نمایید. همچنین، تنها نوع خروجی قابل ارائه توسط این تجهیز، ترانزیستوری (PNP) می باشد.

البته، یک LED در دور تا دور کلگی تجهیز تعبیه شده است که به راحتی می توانید حتی از فواصل دور، وضعیت مواد درون مخزن را (وجود و یا عدم وجود مواد درون مخزن در سطح نصب شده) را تشخیص دهید.

قیمت و نحوه خرید

در حالت پایه، قیمت این سطح سنج از حدود 180 یورو آغاز می شود که در خاص ترین کانفیگ ها، ممکن است به نهایتا 450 یورو برسد! این قیمت برای تجهیزی کاملا آلمانی حقیقتا بسیار مناسب به شمار می رود!

برای دریافت مشاوره، استعلام قیمت دقیق و نیز خرید این تجهیز کافی است دکمه استعلام قیمت در بالای همین صفحه و مقابل تصویر محصول را بزنید. به دلیل ارتباط مستقیم با شرکت وگا، تمامی تجهیزات خرید شده از آداک فرآیند سپهر به طور اختصاصی نسبت به سفارش شما تولید می شوند. از این رو، تمامی محصولات با ضمانت کامل اصالت و کیفیت ارائه می شوند.

در صورت تمایل به برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی و کارشناسان آداک فرآیند سپهر، به راحتی می توانید از آیکون واتساپ و یا شماره تلفن های مشخص شده در وبسایت نیز استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی
Measuring range - Distance

Process temperature

-20 … 100 °C

Process pressure

-1 … 25 bar

Materials, wetted parts

316L
PEEK

Threaded connection

≥ G½, ≥ ½ NPT

Seal material

EPDM
FKM

Protection rating

IP66/IP67
IP69

Output

Transistor (PNP)

Ambient temperature

-40 … 70 °C

Approvals

Foodstuffs/Pharma

3A
EHEDG
EG1935/2004

Display & adjustment

Indication
LED

نظرات (1)

نقد و بررسی‌ها

  1. محمدی

    این سنسور خازنی برای خطوط لوله در کارخانه آبمیوه سازی مناسب است؟

    • آداک فرایند سپهر

      درود
      قطعا سنسور خازنی وگا پوینت 11 قابلیت بیشماری دارد که یکی از آنها امکان نصب بر روی خط لوله در صنایع تولید مواد غذایی مثل آب میوه را دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
پشتیبانی ایتا تماس واتساپ